reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Soňa Cummings

Soňa Cummings

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Astronóm amatér, opatrný spisovateľ, pozorovateľ ľudských charakterov a egocentrik. A neustále sa čudujem ako Pratchettov Smrť: Čo len tí ľudia nevymyslia? Zoznam autorových rubrík:  Bože, vyzerám strašne!EpiFotomániaTaké ľudskéMňamkySúkromnéNezaradené

reklama

Také ľudské

Svet podľa Sone

Soňa Cummings

Svet podľa Sone

Opýtala som sa dnes Marka, prečo sú chlapi takí, akí sú. Samozrejme, povedal - genetika. Ale aké sú vlastne ľudské hodnoty "muža milióna", toho "jedného za všetkých"? Načo myslí? Čo vlastne od života chce a čo ho robí šťastným?

  • 7. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 719x
  • 9
Náš najvyšší v rôznych jazykoch

Soňa Cummings

Náš najvyšší v rôznych jazykoch

Neviem, čo mi to napadlo...

  • 15. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 763x
  • 36
Bageta

Soňa Cummings

Bageta

Bola som tehotná (čo je za posledné štyri roky pomerne častý jav), odniekiaľ sme sa práve vracali a neskutočne ma ničil hlad. Reku zastavíme sa teda na mieste pre pocestných hladošov ako ja - plnom rôznych „drive thru" a rýchlych reštaurácií. Vbehli sme do nejakej vývarovne, veľmi som túžila po niečom slanom a normálnom. Keďže sme boli v Anglicku, viete si asi predstaviť, že to nebolo práve ľahko splniteľné želanie. Ale čo tehotný žalúdok kvákne, to musí mať (zainteresovaní vedia, nezainteresovaní zistia časom). A našla som ho! Krásne lesklé kura! Kura s ryžou. Nádhera. Teta sa usmievala, keď som si pýtala viacej šťavy... Urýchlene som do nej ponorila lyžicu s ryžou a.... a skoro som sa povracala. Bolo to totiž kura na mangu, čo som si v tom hlade nestihla prečítať. Čo z toho vyplýva? Nedajte sa uniesť vzhľadom, ste stále v Anglicku...

  • 9. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 242x
  • 3
Citlivá ľudská duša, citlivá psia duša

Soňa Cummings

Citlivá ľudská duša, citlivá psia duša

„Haf!"„To si bol ty?"„Nie a ty?"„Jasné že nie... Och nie, nie nie nie! Dúfam, že to nie je..." Ale bol. Sú štyri či päť hodín ráno, dvere na bratovej izbe sa otvárajú a z nich vybieha malý (zatiaľ!), kučeravo-chlpatý, čierno-krémový pes.Práve sme sa s priateľom vrátili z dovolenky a moje najhoršie tušenie sa potvrdilo. Takže teraz je nás v 2,5-izbovom byte už sedem - päť ľudí a dva psy.

  • 1. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 666x
  • 9
Stúpol mi tlak

Soňa Cummings

Stúpol mi tlak

Tak ale teraz som sa už skutočne nasrala. Čo to má do pekla znamenať?! Viete, pred pár mesiacmi som sa naozaj pobavila na pokuse o uzákonenie vyspevovania hymny. A teraz otvorím noviny a čo nevidím? Ono to naozaj prešlo! (a neupozorňujte ma prosím na to, že ide "len" o počúvanie) Niekto to naozaj zobral vážne! Čo tým ľuďom už naozaj hrabe?!

  • 3. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 108
reklama
Ľudská chyba

Soňa Cummings

Ľudská chyba

Nie, nejdem komentovať vyjadrenia ministra Kaliňáka, na rozdiel od neho mám totiž gule priznať si chybu.

  • 8. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Stará hlava na novom tele

Soňa Cummings

Stará hlava na novom tele

Stalo sa vám niekedy, že ste nechceli byť v koži toho druhého? Alebo naopak, práve chceli? (trebárs výhercu lotérie a pod.) Tak v budúcnosti sa možno dostanete nielen do jeho kože, ale priamo do jeho tela. Že nemožné? Možno. Ale....

  • 22. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Sen

Soňa Cummings

Sen

Stál tam obrovský kríž. Obrovský. Snáď by som mala písať Kríž. Bola to viac menej budova so zabudovaným krížom uprostred. Všetko bolo hnedé a presklenné, takže bolo vidieť dovnútra – ako tam ľudia (turisti) chodili.

  • 7. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu