reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Soňa Cummings

Soňa Cummings

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Astronóm amatér, opatrný spisovateľ, pozorovateľ ľudských charakterov a egocentrik. A neustále sa čudujem ako Pratchettov Smrť: Čo len tí ľudia nevymyslia? Zoznam autorových rubrík:  Bože, vyzerám strašne!EpiFotomániaTaké ľudskéMňamkySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Na cisársky spôsob

Soňa Cummings

Na cisársky spôsob

Pred očami mi visí zelená plachta, za ňou trkocú po nemecky dvaja doktori. Anesteziologička sa mi priplichtí ku hlave a komentuje - Tak, teraz vás otvoria trocha viacej... Rozmýšľam, kedy ma stihli narezať, ale to vlastne potvrdzuje kvalitu anestézie, takže som spokojná. Začujem čosi ako kaufland - no jasné, kecajú o nákupoch a pritom sa vo mne prehrabávajú ako v kartónovej škatuli. Chvalabohu, že im nerozumiem. Možno keby som chcela, tak by som aj rozumela, no ale ktovie či by som nezačula čosi ako - jeeežiš v tom kauflande mali teda oveľa lepšiu pečienku ako je táto, keď tá ženská so sebou dačo nespraví o desať rokov ju máme na inom stole... sestra, podajte mi nožnice nech to tu precviknem... Dobre, to si trocha vymýšľam, že vraj sa takéto reči na sále viesť nesmú. No ale keďže vedeli, že nemecky nerozprávam (aj keď nevedeli, že trocha rozumiem, hahaha)...

  • 21. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 588x
  • 67
Tonko

Soňa Cummings

Tonko

-  Tonko zomrel. -  Čože???!!! -  Zomrel. Mal epileptický záchvat. Narazil do niečoho hlavou.....

  • 11. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 732x
  • 4
Som epileptik 1. časť

Soňa Cummings

Som epileptik 1. časť

Máš to od detstva? Bolí to? Berieš lieky? Ako sa cítiš? Padáš pri tom na zem?..... Otázky a otázky. Najlepšie sú práve vtedy, keď na mňa dopadajú priamo po záchvate. -  Ako sa cítiš? -  Eh? -  Ako ti je? -  Bla bla. – nedokážem hovoriť.

  • 3. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 888x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu