reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Soňa Cummings

Soňa Cummings

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Astronóm amatér, opatrný spisovateľ, pozorovateľ ľudských charakterov a egocentrik. A neustále sa čudujem ako Pratchettov Smrť: Čo len tí ľudia nevymyslia? Zoznam autorových rubrík:  Bože, vyzerám strašne!EpiFotomániaTaké ľudskéMňamkySúkromnéNezaradené

reklama

Mňamky

neFrancúzska neMusaka alebo zapekané cestoviny

Soňa Cummings

neFrancúzska neMusaka alebo zapekané cestoviny

V tomto výbornom jedle som skombinovala recept na francúzske zemiaky a grécku musaku plus to, čo som našla v kuchyni.

  • 24. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 124x
  • 17
Obrátený jablkový koláč s orechovým korpusom

Soňa Cummings

Obrátený jablkový koláč s orechovým korpusom

Tento koláč je kombináciou dvoch receptov. Korpus je od tety, koláč od mamy a kombinácia odo mňa. Takže ak máte chuť na niečo ľahké v nedeľu po obede, alebo len tak, nech sa páči. Ešte dodám, že je to samozrejme rýchly koláč, lebo na nič iné nemám čas.

  • 17. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 340x
  • 7
Špenátovo-hrášková polievkokaša s horčicou

Soňa Cummings

Špenátovo-hrášková polievkokaša s horčicou

Bohužiaľ, tento raz nemám fotky, lebo som vôbec nečakala, že mi to tak zachutí. Ale skúsiť to môžete aj tak.

  • 3. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 187x
  • 23
Špenátová štrúdľa / taštičky

Soňa Cummings

Špenátová štrúdľa / taštičky

Za tento recept ďakujem mojej tete. Ja som upravila jej verziu podľa delenej stravy a vzniklo toto.

  • 19. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 945x
  • 13
Závitky s chrenom

Soňa Cummings

Závitky s chrenom

Možno to nie je nič nové, ale ja som si to vymyslela sama.

  • 15. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 267x
  • 9
reklama
Kuracia fašírka

Soňa Cummings

Kuracia fašírka

...alebo Čo so zvyškami kuraťa z nedele.

  • 11. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 130x
  • 38
reklama
SkryťZatvoriť reklamu