reklama

Obočie a dvojitá brada

Ak ste sa nenarodili s perfektným obalom a potrebujete to dáko zakryť, táto rubrika je pre vás. Ak ste sa niekedy v živote počas dňa pozreli do zrkadla a zdesene vykríkli, nezúfajte, už som tu. Nie som Gok Wan (hoď do googlu, uvidíš), ale zato mám vlastné skúsenosti. A ksicht ako vy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Bledá tvár, nevýrazné pery, mastné vlasy / divoká štetina, červené oči.... skrátka "vyzerám ako vyblvaná" výzor. Toto sa vám nemusí stať iba ráno, keď je to celkom prirodzené, ale aj počas dňa napr. na parkovisku pri hyperobchode, ako mne. Ale ja som nezaváhala a statočne som sa pobila s prírodou, aby som prišla na nový fakt: Obočie likviduje dvojitú bradu!

Stalo sa to takto:

Patrím k tým šťastlivcom, ktorým pánbožko vo svojom nekonečnom zmysle pre humor, nadelil prírodné predpoklady pre dvojitú bradu. Myslím, že to urobil trochu aj preto, aby sme sa naučili pokore, ale o tom inokedy. Niekedy tento fakt beriem dosť osobne, hlavne keď mi opuchnú mandle čo vlastne nie je moja vina, a hneď sa mi spraví dvojka. No ale nebudem sa tu vyhovárať, teraz nosím dvojitú bradu preto, lebo som sa k nej vyžrala svojou potehotenskou závislosťou na cukre. Takže tak mi treba, všakže!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Človek je ale tvor večne nespokojný, vždy chce to čo nemá (aj keď si neviem predstaviť, že niekto by chcel napríklad bradavice, aj keď niektoré bosorky vo svojej túžbe po dokonalosti idú až do krajnosti). A tak ani ja, nemienim sa zmieriť so svojím zvyčajným výzorom len tak. Keďže som tvor od prírody lenivý (no nie je ten pánbožko vtipný? nedokonalá a ešte aj lenivá...), nechce sa mi každý deň upravovať. Pri niektorých osvetleniach a niektorých zrkadlách môže človek vyzerať dobre.

A tak keď som raz ostala sedieť na parkovisku v hyperobchode sama, netušila som zradu. Keď vtom....náhly pohľad do zrkadla mi skoro spôsobil zástavu srdca. Ten opuchnutý ksicht, to nemôžem byť ja! A to že je dvojitá brada?! Veď to je aspoň trojitá porcia! Kde mám lícne kosti, kde mám obočie, sakra?! Rýchlo som schytila príslušné náčinie a o chvíľu bola robota hotová. Keďže už poznám jedno malé tajomstvo, ktoré ani veľa žien nevie, zamerala som sa práve na obočie. Zvýraznila som ho ceruzkou. Táto malá úprava vám úplne postačí, aby ste vyzerali aspoň o 70 percent lepšie. Ale čo je najdôležitejšie, zrazu som objavila lícne kosti a z trojitej brady sa stala len cca jeden a pol brada. To preto, uvedomila som si, lebo tvár získala centrum. A opticky sa zcentrovala. Tento efekt v praxi najlepšie ukáže... prax.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z uvedeného pre vás vyplýva nasledovné (úplne seriózne):

Ak sa vám nechce maľovať, ako mne, zvýraznite si obočie. Špeciálnou farbou, tieňom, ceruzkou. Vaša tvár dostane výrazný bod, na ktorý sa môžu upriamiť oči pozorovateľa a už nebudete vyzerať tak rozpľasnuto, ako keď ste totálne bledá. Tip: pozor na hnedé ceruzky. Ak vaše obočie vyzerá po ich použití príliš červeno (opáčte na dennom svetle v zrkadle), používajte radšej šedú.

Základom je aj tvar obočia. Nemusí byť perfektne super perfiš dokonalé, stačí ak sa zbavíte chlpov, ktoré akobysomto... nie sú súčasťou obočia. Napríklad chlpy na koreni nosa - predsalen je lepšie mať obočia dve. Ak nie ste v Indii. Najlepší je samozrejme vosk, len prosím vás, natierajte naozaj len to, čo chcete odstrániť. Žiadne obočie je ešte horšie, ako brežnevovské. A nové tak skoro nenarastie. A nie, nie je lepšie si ho holiť, hlavne nie normálnou žiletkou. Ak už musíte, použite radšej užšie typy určené na podpazušie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ešte niečo - chlapi, ak si chcete dať upraviť obočie, nenechávajte to na iného chlapa (vrátane seba samého). Viď:

http://images2.fanpop.com/images/photos/4700000/Joey-s-eyebrows-by-Chandler-joey-and-chandler-4775958-600-351.jpg

Tak do boja!

Soňa Cummings

Soňa Cummings

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Astronóm amatér, opatrný spisovateľ, pozorovateľ ľudských charakterov a egocentrik. A neustále sa čudujem ako Pratchettov Smrť: Čo len tí ľudia nevymyslia? Zoznam autorových rubrík:  Bože, vyzerám strašne!EpiFotomániaTaké ľudskéMňamkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu